کد خبر 433488
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

گزینه مربیگری استقلال گفت: در جلسه با سرمربی استقلال در خصوص لیست این تیم برای فصل آینده صحبت کردیم.

حجازی: معمولاً جواب بچه‌ها را نمی‌دهم
به گزارش مشرق، آتیلا حجازی که امروز در جلسه با پرویز مظلومی در باشگاه استقلال صحبت کرده بود در این خصوص گفت: مظلومی از من خواست تا امروز در جلسه حاضر شوم و در جلسه امروز در مورد مسائل مختلف از جمله لیستی که قرار است برای فصل آینده برای این تیم بسته شود به صحبت پرداختیم. البته یکسری صحبت‌های خصوصی هم مطرح شد که در مورد آنها نمی‌توانم صحبت کنم.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده با استقلال همکاری می‌کند یا خیر؟ گفت: قرار شد شنبه آینده جلسه دیگری را با آقای افشارزاده و سپس دوباره با پرویز مظلومی برگزار کرده و اگر توافق شد، در خدمت استقلال خواهم بود در غیر این صورت برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

حجازی در مورد اینکه امروز در جلسه‌اش با مظلومی در مورد مسائل مالی و فنی به صحبت پرداخت یا خیر؟ گفت: در مورد مسائل مالی اصلاً صحبتی نکردیم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت به میان آمد که انشاءلله بتوانم مثمرثمر باشم و به یک نظر مشترک باشیم تا در خدمت استقلال باشیم.

مربی سابق استقلال در مورد پست جنجالی فرزند امیر قلعه‌نویی در  اینستاگرام که در یک کفه ترازو عکس پدرش را با سه جام قرارداده و در کفه دیگر ترازو عکس 6 مربی دیگر استقلال در ادوار مختلف از جمله ناصر حجازی را بدون جام قرار داده است، گفت: من معمولاً جواب بچه‌ها را نمی‌دهم!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    دمت گرم اتیلا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس